Wistancia's Light Pages
Op deze website vindt u meer informatie over de Beyond 1,2,3 en 4 cursussen.

Universal White Time Gemstone Healing
Op deze website vindt u informatie over Universal White Time Healing met kristallen, en de "Layout of the Month Club".

Jhadten Jewall
Hij is de grondlegger van het 17 delig chakra systeem, waarbij de mens als verbinding tussen hemel en aarde wordt geplaatst. Tevens is hij de initiator achter de Shield of the Command en de Light City activation. Hij heeft veel cursussen gegeven in Nederland, zoals:
  • Crystal Lightbody Activation
  • Matrix of relating
  • Path of Devotion
  • Crystal Light Healing
  • Temple of Salomon.
  • Channeling

Spiegelbeeld magazine
Spiegelbeeld is een onafhankelijk en objectief tijdschrift dat maandelijks een gevarieerd aantal artikelen en vaste rubrieken publiceert over onderwerpen zoals mens & maatschappij, gezondheid, spiritualiteit, religie, natuur en milieu. De artikelen kunnen ondersteunend werken in een persoonlijk ontwikkeling- en bewustwordingsproces. Tevens kunnen de artikelen bijdragen tot een meer helder inzicht in het persoonlijke denken, voelen en handelen.

Rustiek Leven
Rustiek Leven, Leven in Balans, thuiskomen in jezelf.
Begeleiding van vrouwen op persoonlijk en spiritueel gebied.

Over Links

Als u een link geplaatst wilt hebben op onze website willen we graag eerst informatie over uw activiteiten. Daarnaast verwachten wij omgekeerd dat u op uw website een link naar onze website plaatst.
Henk van Driel (mail)