Universal White Time Kristalhealing

Inleiding

De opleiding Universal White Time Kristal Healing (UWTKH) is prachtig, zeer vernieuwend en geeft heel bijzondere resultaten. De geneeskrachtige werking van edelstenen of mineralen zijn al duizenden jaren bekend en worden over de hele wereld toegepast. Een edelsteen kan een positieve invloed hebben op lichamelijke, geestelijke en spirituele processen en kunnen klachten en problemen verminderen.
kristallen
Stenen nemen kracht op, net als jij en ik en al het andere rondom ons heen. De kracht komt vanuit het oneindige, bewegende universum en is een soort levenskracht. Deze levenskracht heeft altijd de Aarde geraakt en zal altijd de Aarde blijven raken. Deze kracht heeft onze stenen gedurende miljoenen en miljoenen jaren opgeladen. Een deel van deze kracht valt op alles en iedereen neer, net zoals regen en ook wel Prana of Chi genoemd. Andere delen van de kracht dringen zich in, of zoeken direct hun weg in al het vaste materiaal. Dit gebeurt op verschillende manieren, bijna zoals wit licht een regenboog van kleuren schept door een lens of welk soort prisma dan ook. In het kleurenspectrum dat wordt gevormd, kunnen we gemakkelijk alle afzonderlijke kleuren zien.

Maar om met het blote oog te zien hoe de verschillende stenen de kracht één voor één opnemen en daarmee de mogelijkheden van een steen te zien, is zeer moeilijk. Het is gemakkelijker als je kunt kijken met je innerlijke oog, maar nog gemakkelijker is het om gewoon de kracht van de steen te voelen met je handen. Ik geloof dat iedereen dit kan leren. In de volgende levels wordt jou hiervoor een gelegenheid geboden.

Disclaimer Privacy Leveringsvoorwaarden