The Sun Board

Ik werk nu al weer een tijd met het sterkste Board of Knowledge, de Sun Board, met geweldige resultaten Dit is het absoluut krachtigste en diepste Board en werkt voorbij alles wat wij kunnen begrijpen.

Elk teken heeft betekenissen en is als een krachtig intelligent energiepakket met een enorm bereik. Elk teken geeft mogelijkheden en kansen die niet in woorden kunnen worden uitgelegd. Ze gaan verder dan woorden.

Ik werk veel met dit bord, en dit is een van het mooiste en heiligste werk wat ik mag doen hier op aarde. Ik hou hiervan met heel mijn hart en ziel. Ik omarm het en eer het en zal deze Kennis dragen in elke tak van mijn Bestaan waarin ik leef of waar ik in zal groeien. Ik ben meer dan dankbaar om hiermee te kunnen werken.

Ik kan ook een grote opening en een zeer krachtige upgrade uitvoeren. Het reikt naar het Innerlijke van Innerlijke van iedereen. Hiermee zullen we enorm spiritueel groeien, op onze eigen unieke manier.

Ik kan ook een Sun Board-initiatie voor iedereen uitvoeren. Dit opent ons echt voor persoonlijke en spirituele groei. We zullen onszelf vinden en wat belangrijk is voor ons leven.

Er is een Sun Board Water genaamd Sun Board Water voor Goddelijke Harmonie en Liefde. Het kan in alle vormen van vloeistoffen worden gebruikt. Het kan worden gegeven aan alle vormen van leven, mensen, dieren, de natuur, etc. Het zal mensen meer open doen staan op een nieuwe manier van groeien.

Persoonlijke sessies laten mensen groeien naar wat het beste is voor hen. Kosten 75,00 euro per sessie.

Een sessie op afstand kost 45,00 euro.

Het is ook mogelijk om een of twee weken lang sessies te ontvangen voor een bepaald doel of wens. Dit gebeurd op afstand. Kosten per week 100,00 euro.

Het is ook mogelijk om een maand lang sessies te ontvangen. Er worden dan 12 of meer sessies gegeven op afstand gedurende deze maand waarin vele openingen en positieve veranderingen in je leven mogelijk zijn, afhankelijk van de persoon waarmee ik werk. Kosten hiervoor zijn 350, euro

Een flesje met Sun Board druppels kost 60,00 euro

Wilt U een sessie of een Sun Board water bestellen druk hier of bel voor een afspraak. 06 52681795

Meer informatie:
   Ine Suiker, Hoofdleraar Universal White Time Healing Nederland. (mail)