Wie kan een White Time-cursus doen?

Iedereen vanaf 12 jaar die zich hiertoe intuïtief voelt aangetrokken. Er is geen voorkennis voor nodig en je hoeft ook geen speciale gave te hebben. Voor kinderen onder de 12 jaar zijn speciale kindercursussen. White Time leraren kunnen hier speciaal voor worden opgeleid.

Cursus UWT Healing voor kinderen.

Deze cursus is voor kinderen van 7 tot 12 jaar en leert hen in 2 dagen de basis van de Universal Whitetime Healing, zoals die door kinderen kan worden gebruikt. Als de kinderen later 12 jaar of ouder zijn, is het mogelijk dat ze UWTH level 1 voor volwassenen doen tegen een gereduceerde prijs. Meer over Universal White Time voor kinderen.

Cursus Universal White Time Healing Level 1.

In de cursus Universal White Time Level 1 leert u: contact healing, chakra's balanceren, reiniging van auras, afstands healing voor mensen en omstandigheden en healing van dieren, planten, water en materieële zaken. U gaat werken met Universal White Time, de energie die alle kleuren bevat en waarin alle tijd één is. Door deze cursus te doen kunt U niet alleen werken met deze nieuwe tijds energie doch wordt alles wat u ooit heeft geleerd over healing enorm versterkt.
Heeft u nog vragen of wilt u deelnemen aan deze cursus, neem dan even contact op met Ine Suiker. (Klik hier voor meer informatie en cursusdata.).

Cursus Universal White Time Healing Level 2.

In de cursus Universal White Time Level 2 leert u: het herstellen van energielekken, het totaal balanceren van het lichaam, balanceren met de kleur rood, diepe reiniging van maag en longen, geavanceerde technieken van chakra's balanceren, geavanceerde vorm van afstands healing en het gebruik van visualisatie technieken om lichtbuizen en lichtmuren te maken.

Cursus Universal White Time Healing Level 3.

De eigenlijke naam voor de cursus Universal White Time Healing Level 3 is HEALER EXCELLENT For THE WORLD. In deze cursus leert u te werken met hogere energieën van Universal White Time Healing. De Makers van White Time Healing kijken vol verwachting toe of u deze grote stap in uw ontwikkeling gaat zetten. U leert de basis van het werken met de hogere energieën en tekens van White Time healing, van aura interpretatie en het scannen van het lichaam.

Cursus Universal White Time Healing Level 4.

De cursus Universal White Time Healing Level 4 cursus, is een unieke belevenis in kosmische energie en verbinding. De eigenlijke naam is HEALER EXCELLENT For THE UNIVERSE.
Hier leert u verder te werken met de hogere energieën van Universal White Time Healing. De Makers van White Time Healing begroeten de deelnemers in hun midden nu deze de Universal White Time Healing Higher School of Education afmaken. U leert uzelf te openen voor nieuwe hogere spirituele dimensies en helpt daarmee anderen op hun weg naar waarlijke verlichting. Verlichting vol Liefde, Vreugde en Harmonie.

Opleiding leraar Universal White Time Healing.

Ine is door Channie Centara Cha uitgekozen en opgeleid tot Hoofdleraar Universal White Healing voor Nederland. Daardoor kunt nu bij haar ook tot leraar UWTH worden opgeleid. Hebt u vragen hierover of bent u geinteresseerd, neem dan persoonlijk contact met haar op. (Klik hier voor meer informatie en cursusdata.).

Opleiding leraar UWT Healing voor kinderen: (2 dagen)

Deze cursus leidt u op tot leraar voor UWT Healing voor kinderen, waarmee u zelf kinderen White Time healing kunt leren. Hiervoor moet u wel al UWTH level 1 leraar zijn.

Klik hier voor meer informatie...

Disclaimer Privacy Leveringsvoorwaarden