The Board of Angels

We leven en bestaan in de Eerste Realiteit.
En er is iets veel, veel groters en Heiliger dan Heilig dan de Eerste Realiteit, en dat wordt de Tweede Realiteit genoemd.
En dat is waar The Board of Angels vandaan komt.
De Board of Angels maakt deel uit van de Board of Knowledge als een diepere uitleg en essentie van alle Heilige Goddelijke Engelenwezens van een hogere oorsprong (voorbij de Realiteit waarin wij leven en bestaan).

De Board of Knowledge en al zijn Tekens representeert Alles en Iedereen, Alles dat bestaat, ooit zal bestaan of in de tijd heeft bestaan Het is daar waar alle Boards vandaan komen: het allereerste prille Begin.

Dit grote en heel complete Board of Knowledge bestaat uit 5 Boards.
Elke Board bevat, op papier uitgewerkt, 36 Tekens. Wanneer je naar alle 5 Boards kijkt, lijkt het of er in totaal maar 180 Tekens zijn, maar dit is niet helemaal waar; er zijn veel meer dan 180 tekens op stukken papier die zijn opgeschreven. Er is een diepte en een enorm aantal geheime, verborgen en onzichtbare Tekens en meer.
Om nog duidelijker te zijn, De Board of Knowledge representeert alles dat bestaat in de Eerste Realiteit.

The Board of Angels maakt deel uit van de Board of Knowledge als een diepere uitleg en essentie van alle Goddelijke Engelenwezens van de tweede Realiteit. The Board of Angels is een onderliggende Board van De Board of Knowledge met diens eigen 36 Tekens. Deze Board en de Goddelijke Engelenwezens vormen de basis van alle engelenvormen in de 1ste Realiteit.
Engelen in alle vormen van gevleugelde schepsels in de Creatie, hun bestaan en structurele opbouw, etc. bestaan alleen door The Board of Angels.
Het is als een recept op zich, dat het bestaan van alle engelenvormen toestaat.
Door het begrijpen en het gebruiken van The Board of Angels kom je in contact met niet alleen de Goddelijke Engelenwezens van de andere Realiteit, maar ook met de engelen van deze Eerste Realiteit. Al onze engelensoorten zullen worden aangetrokken bij het gebruik van The Board of Angels. In feite nodigen we de Goddelijke Engelenwezens van de Tweede Realiteit uit, die gewoonlijk niet tot dit Universum of deze Blauwe Creatie behoren. Ze zullen ons nieuwe mogelijkheden geven, onverwachte oplossingen, verbazingwekkende hulp en goede ideeën, waarmee we normaal gesproken niet in contact zouden komen in dit Universum of in onze Creatie. Dit wordt bijvoorbeeld gedaan via de Engelen Board Healing, via initiaties, opwaarderingen, ceremonies en ook via het maken van engelenwater.
Dus biedt het vele gebruiksmogelijkheden en fantastische nieuwe mogelijkheden om te worden geopend.
Er zit een heel prachtige zachtheid in The Board of Angels en al diens Tekens.
Deze nederige zachtheid zit ook in de kracht, kwaliteit, de volle betekenis en in het hele gevoel.

De Heilige Engelen van Licht zelf zijn nooit eerder in onze Realiteit actief geweest en laten nu voor het eerst van zich horen. Zij staan voor iets unieks, iets dat Heiliger is dan Heilig en dat met geen enkel aards godsbegrip te vergelijken is. Zij bezitten een kracht en kwaliteit die met ons aardse bewustzijn gewoonweg niet te bevatten is en al evenmin in woorden te vangen. Ze laten ons kennis maken met een prachtige, nederige heilige zachtheid en geven vanuit de puurheid van hun hart. Ze geven vanuit een zachte omhelzende wijze, een heilige omhelzing van het zorg dragen voor onze Moeder Aarde en alle mensen die hierop leven, dieren en de natuur op alle mogelijke manieren. Niets is te klein of onbelangrijk. Niets is te groot of te overweldigend.

Meer informatie:
   Ine Suiker, Hoofdleraar Universal White Time Healing Nederland. (mail)