Bovenstaande hologram geeft de energie weer die bij de activatie vrij komt.

21 december 2003 is Helmond geactiveerd.

Reacties:

Sonja v. Holten.
De eerste minuten dat er getoond werd hoorde ik een kerkklok luiden, heel hoog (heb al verschillende activaties meegemaakt, maar dit nog nooit). Vond het grandioos vanmorgen. Als een wit met roze ster kwam het hologram omhoog.

Activatie van Helmond

Op 21 december 2003 's morgens om 10.00 uur is op een feestelijke en liefdevolle wijze het hologram van en voor Helmond geactiveerd. De weken ervoor hebben wij (ca. 9 personen) met veel plezier maar bovenal ook liefde lichtstad Helmond op enkele plaatsen mogen zuiveren.De begeleiding en bescherming die wij steeds opnieuw hebben mogen ontvangen en ervaren was van een pure, zuivere liefde.Wij hopen van harte dat eenieder die zich geroepen voelt om bij deze activatie aanwezig te zijn, ook gehoor wil geven aan deze "roep" vanuit het hart. Wat gaat het hologram voor Helmond en haar inwoners en bezoekers van Helmond betekenen:
  • middels liefde pur sang worden de inwoners van de lichtstad Helmond overspoeld met respect en waardering voor het eigen zijn.
  • gods wil, zal tesamen met de liefde van moeder maria "doorstromen" oftewel wervelen.
  • Meesters die ons hebben geholpen in dit proces zijn: Meester hilarion, Meester St. germain, Ladya Nada,Lady faith, Here Borshun, Lord Metatron, Vrouwe Quan Yin, Lord Michael, Moeder Maria, Pater Pio, Engel Ezakiel, Here Efradim, Vrouwe Amaryllis, Zwarte madonna.Niet te vergeten; mijn inner-city gidsen Herman van Helmond en Clara van Binderen, Catharina van Helmond.
  • het geeft een mogelijkheid om versneld en op daadkrachtige wijze naar de eigen essentie geleid te worden. Deze gevoelde essentie zal men ook weer uitdragen in de wereld.
  • men zal een onwankelbaar geloof in zichzelf en in de stad verkrijgen. wie zich ervoor openstelt, zelfs in het universum.
  • de communicatie zal zeer snel en prachtig geheeld worden, waardoor men gaat spreken en handelen vanuit het hart.
  • de godinnenenergie zal zich gaan manifesteren.
  • de harmonie keert weder in Helmond.
  • De elementen vuur en water worden aangewakkerd.
  • de energie van de sterren zal gelijkheid en broederschap brengen, alsook Het eenheidsgevoel versterken.
  • De illusie voorbij.

Namasté